خبرگزاری کار ایران

بادامچی در تذکری:

مجلس در خصوص تخصیص بودجه به نهادهای غیرپاسخگو تصمیم‌گیری کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۴۷۰

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس برای کاهش فشار به سفره مردم باید بودجه ۹۸ را بررسی و در برابر تخصیص بودجه به نهادهای خاص و غیر شفاف تصمیم‌گیری کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا بادامچی در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: تمامی درآمدهای کشور باید به حساب خزانه‌داری واریز شود تا بتوانیم دخل و خرج، نحوه هزینه‌کرد و تورم و فساد را کنترل کرده و با مدیریت از پرداخت‌های سلیقه‌ای و بدون برنامه جلوگیری کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آیا وقت آن نرسیده که ردیف‌های غیرکارآمد را حذف کنیم و ضرورت‌های عینی اقتصادی جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مجلس برای کاهش فشار به سفره مردم باید بودجه ۹۸ را بررسی و در برابر تخصیص بودجه به نهادهای خاص و غیر شفاف تصمیم‌گیری کند، از الزامات مهم بودجه امسال ساماندهی معافیت مالیاتی و حذف برخی یارانه‌های پنهان است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه دیپلماسی بایستی استراتژی مشخصی برای نقشه راه نفوذ دیپلماسی اقتصادی را طراحی کرده و برای حضور در کشورهای همسایه که ۵۰۰ میلیون جمعیت دارند، اقدام کند. در بهبود روابط تجاری، خارجی و معنوی با سایر کشورها باید در آوردگاه تصمیمات بزرگ، کشور را نجات دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز