خبرگزاری کار ایران

بنیاد خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای ۲۰۰ دانشجوی برتر را بورسیه کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۱۰۶

مشاور رئیس دانشگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بنیاد حامیان و خیرین از بورسیه ۲۰۰ دانشجوی برتر مراکز شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، فوژان صباحی مشاور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: بنیاد حامیان و خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای با نگاه ویژه و تأکیدات ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای در ۱۴ ماهی که از تاسیس آن می گذرد بیش از ۲۰ میلیارد تومان کمک از خیرین حامی دانشگاه فنی و حرفه ای جذب کرده است.

وی افزود: بنیاد مذکور در آبان ماه ۱۳۹۶ تأسیس شده و از تیرماه ۹۷ با افتتاح دفتر بنیاد و دفتر مشاور امور حامیان و خیرین دانشگاه فعالیت جدی خود را  آغاز کرده است. نظر به وسعت دانشگاه فنی و حرفه ای در ۳۱ استان کشور این بنیاد بزگترین بنیاد خیرین دانشگاه ها است.

مشاور رئیس دانشگاه در بنیاد حامیان و خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۴۰ خیر با تأمین زیرساخت ها، تجهیز و اهدای زمین به دانشگاه کمک کرده اند که اطلاعات آنها در کتابچه ای به عنوان یادمان خیرین دانشگاه ثبت شده است.

صباحی تصریح کرد: سعی داریم طی برنامه ای کوتاه مدت شعبات استانی بنیاد را توسعه دهیم. در این راستا تاکنون دفاتر بنیاد در استانهای یزد، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.

وی افزود: بنیاد حامیان با کمک خیرین حدود ۲۰۰ دانشجوی برتر مراکز شهر تهران را بورسیه کرده با راه اندازی دفاتر جدید بنیاد در استانها این بورس های تحصیلی دانشجویان سایر استانها را نیز شامل خواهدشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز