خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از 7 میلیارد ریال توسط پلیس آبادان

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۴۸۳

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از 7 میلیارد ریال در شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: مأموران پلیس آبادان با کار اطلاعاتی و کنترل دقیق خودروهای عبوری در ایستگاه "مار" این شهرستان، موفق شدند طی عملیاتی منسجم یک اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از بار این اتوبوس موفق به کشف انواع کالای قاچاق از جمله یک بسته حاوی 69 هزار و 35 دلار قاچاق، ۱۸۰ قوطی قهوه، ۱۲۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا و ۱۰ حلقه لاستیک خارجی شدند.

سردار عباس زاده با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه و تحویل وی به مرجع قضائی، گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر 7 میلیارد و 286 میلیون و 745 هزار ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز