خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده:

مهمترین هدف برگزاری همایش کوپ، تامین و ارتقاء امنیت و همچنین رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس است

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۵۵۵

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: هدف برگزاری این گردهمایی، ابلاغ آخرین تدابیر و رهنمودها و خط مشی های سردار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که براساس منویات مقام عظمای ولایت تدوین شده و به همکاران ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سردار حیدر عباس زاده در همایش کوپ اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان خوزستان هر ساله گردهمایی یک روزه برای روسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و بخش های انتظامی، فرماندهان انتظامی شهرستان ها و مسئولان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی در سطح استان برگزار می کند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مهمترین اهداف این گردهمایی، ابلاغ آخرین تدابیر و رهنمودها و خط مشی های سردار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که براساس منویات مقام عظمای ولایت تدوین شده و به همکاران ارائه خواهد شد.

سردار عباس زاده ادامه داد: از دیگر اهداف این گردهمایی، ارزیابی عملکرد یکساله رؤسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و بخش های انتظامی در ماموریت های انتظامی، اجتماعی و حوزه های ترافیکی خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله با ارائه آخرین تدابیر و دستورالعمل های سازمانی مجموعه نیروی انتظامی خوزستان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء امنیت و افزایش احساس امنیت در سطح استان و همچنین رضایتمندی مردم شریف و ولایتمدار استان از عملکرد نیروی انتظامی و پلیس را بیش از پیش داشته باشیم.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز