خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

انهدام باند سارقان حرفه ای منازل در اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۸۱۲

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای منازل در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان خوزستان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند هر 3 عضو باند سارقان سابقه دار حرفه ای منزل را که دارای سوابق کیفری متعدد در زمینه سرقت مسلحانه و همچنین فعالیت در زمینه خرید و فروش مواد مخدر را در پرونده خود داشتند و به وسیله 2 دستگاه خودرو اقدام به سرقت می کردند، شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سردار عباس زاده عنوان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل وسایل منزل، گوشی تلفن همراه و ابزار آلات مربوط به سرقت کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به چندین فقره سرقت منزل و 57 فقره سرقت گوشی تلفن همراه در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه در این رابطه یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز