خبرگزاری کار ایران

طلا و لوازم آرایشی در صدر اجناس قاچاق کشف شده البرز

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۰۵۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کسب رتبه نخست ارزش ریالی کشفیات و رتبه دوم تعداد پروندهای متشکله در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در کشور طی آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در جمع خبرنگاران گفت: در آذر ماه سال جاری 979 گشت بازرسی در راستای مبارزه با قاچاق کالا صورت گرفت که 685 مورد آن صنفی و 294 مورد آن غیر صنفی بود.

شاهمرادی از این تعداد گشت بازرسی 289 مورد آن را مشترک دانست و تصریح کرد: گشت های مشترک مبارزه با قاچاق کالا در آذر ماه سال جاری با همکاری نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه های صنفی مرتبط بوده که در مجموع منجر به تشکیل 40 فقره پرونده شده است.

رئیس سازمان صمت استان البرز درباره تعداد پروندهای متشکله در حوزه قاچاق کالا اظهار داشت: در آذرماه، یکصد و یازده فقره پرونده تشکیل شده است که از حیث تعداد پرونده، رتبه دوم کشوری به شمار می رود.

وی ضمن اشاره به اینکه ارزش ریالی کشفیات نیز رتبه نخست کشوری را داراست، افزود: همه پرونده های متشکله به تعزیرات حکومتی جهت بررسی نهایی و صدور رای ارجاع شده است.

شاهمرادی پیرامون بیشترین کشفیات قاچاق صنفی اظهار داشت: طلا، عطاری ها و لوازم یدکی خودرو، بیشترین آمار را در این زمینه به خود اختصاص داده اند و در بخش غیرصنفی نیز لوازم آرایشی، بهداشتی و بدلیجات در صدر جدول ایستاده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز