خبرگزاری کار ایران

نامگذاری یک خیابان به نام "دریانوردان سانچی"

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۹۰۱

اعضای شورای شهر تهران با تعیین نام "دریانوردان سانچی" برای یک خیابان در تهران موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در صدودوازدهمین جلسه شورای شهر تهران، پیشنهاد اول کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر اماکن عمومی شهر تهران مبنی بر تغییر نام محله هزار سنگ در منطقه ۱ به نام قبلی که کوهساران بود، مطرح شد که به تصویب نرسید.

همچنین پیشنهاد دوم این کمیسیون نامگذاری خیابانی بی نام در منطقه اراج در حدفاصل شهید صیاد شیرازی تا بلوار اوشانی به نام اراج بود که با رای اعضا به تصویب رسید.

پیشنهاد سوم، نامگذاری پلی بی نام در منطقه دارآباد حد فاصل سی و پنج متری افتخاری و بزرگراه امام علی(ع)  بنام شهیدان دارآباد بود که با رای اعضا به تصویب رسید.

پیشنهاد چهارم کمیسیون مبنی بر تغییر نام خیابان پانزدهم در منطقه ۱ حد فاصل خیابان شهید قلندری کوچه و کیکاووس با حفظ شماره بنام شهید عباس معنوی به تصویب رسید.

پیشنهاد پنجم این کمیسیون مبنی بر تغییر نام کوچه ۲۳ شرقی در منطقه ۵ شهرداری تهران واقع در حد فاصل خیابان شقایق و لاله جنوبی به نام شهید فاتح داریانی، به تصویب رسید.

علاوه بر این در این جلسه پیشنهاد ششم کمیسیون نامگذاری مبنی بر تغییر نام خیابان یکم در منطقه ۵ حد فاصل خیابان شهید ابراهیمی پور و خیابان حسن آباد به نام شهید محمدرضاخزایی به تصویب رسید.

پیشنهاد هفتم نیز تغییر نام بن بست واقع در منطقه ۱۲ بنام شهید مرتضی حسینی چتر ساز بود که به تصویب رسید.

پیشنهاد هشتم نیز مبنی بر تغییر نام خیابان شهید عاطفی شرقی در منطقه ۳ حدفاصل خیابان نلسون ماندلا بنام دریانوردان سانچی به تصویب رسید.

در پایان نیز پیشنهاد نهم کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران مبنی بر تغییر نام خیابان شهید عاطفی غربی در منطقه ۳ حدفاصل خیابان نلسون ماندلا تا ولیعصر به نام شهید عاطفی بود که به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز