خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

پیمانکار خدمات شهری به تعهدات خود پایبند نیست/ مرگ کارگر 25 ساله رسانه‌‌ای نشد

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۸۶۲

عضو شورای شهر کرج از عدم کیفیت ماشین آلات و تجهیزات پیمانکار خدمات شهری و پسماند کرج، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرج الله ابلیات، عضو شورای شهر کرج امروز در جلسه شورا در ارتباط با پیمانکار پسماند و خدمات شهری، افزود: پیمانکار حاضر با شرایطی برنده شده که ظاهرا به تمامی آنها پایبند نیست.

ایلیات خاطرنشان کرد: بعد از شروع به کار پیمانکار، اتفاقاتی رخ داده که نگران‌کننده است و حتی یکی از بی‌نظمی پیمانکار منجر به مرگ جوان 25 ساله ای شد که در حین کار با تجهیزات، حادث شد و البته این موضوع هم رسانه ای نشد.

این عضو شورا از ارزان و بی کیفیت تجهیزات پیمانکار، خبر داد و اظهار داشت: لازم است راهنمایی و رانندگی، ماشین آلات این پروژه را بررسی کند که از حوادث دیگر جلوگیری شود.

ایلیات همچنین به شهرداری تذکر داد موارد مندرج در مناقصه، مورد بررسی قرار گیرد که با توجه به تعهدات پیمانکار، اجرا می‌شود یا خیر.

وی همچنین، گفت: آئین نامه تهاتر که مدتها پیش از این در کمیسیون شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به شهرداری ارائه شد، اما با توجه به اینکه در حال حاضر اجرا نمی شود، لازم است این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز