خبرگزاری کار ایران

مهرداد بابایی خبر داد:

مسمومیت 25 نفر در البرز در هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۶۶۳

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: بی‌توجهی به هشدارهای کارشناسان سبب شد 25 نفر هفته گذشته در این استان براثر نشت منواکسید کربن مسموم شوند.

به گزارش ایلنا، مهرداد بابایی درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: این افراد به‌علت بی‌احتیاطی در نصب وسایل گازسوز دچار مسمومیت شدند که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

وی اظهار داشت: هفته گذشته 14 هزار و 935 تماس تلفنی با اورژانس البرز برقرار شد که به 2 هزارو 356 ماموریت انجامید. از این تعداد 259 ماموریت مروبط به امدادرسانی به حوادث ترافیکی و 2 هزار و 97 ماموریت درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی بود.

بابایی بیان داشت: تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس‌های اورژانس البرز یک هزارو 68 نفر بود و 129 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

وی افزود: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما و بارش باران و برف در استان البرز بخصوص در مناطق کوهستانی در ایام پایانی هفته گذشته به‌منظور پوشش امدادی حوادث احتمالی، آمبولانس‌های کمک‌دار این مرکز به تجهیزات فنی زمستانی شامل زنجیر چرخ، ضدیخ، وسایل گرمایشی مجهز شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز