خبرگزاری کار ایران

ماجرای مجیدی ومدافعی که جا می‌ماند

فرهاد مجیدی - پژمان منتظری؛ اختلاف کهنه سر باز می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۴۱۸

کاپیتان سابق و مربی کنونی آبی‌های پایتخت با مدافع این تیم مشکلاتی داشته است.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی، کاپیتان سابق استقلال روز گذشته در قامت مربی به این تیم برگشت و قرار است از نیم فصل دوم به عنوان دستیار اول در کنار شفر حضور داشته باشد.

بازگشت مجیدی به استقلال اما و اگرهایی به همراه دارد و رابطه سینوسی او با چند بازیکن حال حاضر این تیم شبهاتی ایجاد کرده است که یکی از این نفرات پژمان منتظری است.

فرهاد مجیدی در این سال‌ها به طور کلی کم‌مصاحبه بوده و به ندرت اظهارنظر کرده است. با این وجود او عادت دارد معدود حرف‌هایش را هم با کد و طعنه و کنایه و به‌طور غیرمستقیم به زبان بیاورد. درست به همین دلیل هم همیشه روایت‌های زیادی در مورد قربانیان اظهارنظرهای او وجود داشته است.

مجیدی چندی پیش پست بسیار تندی روی صفحه شخصی‌اش ارسال کرد که در بخشی از آن به برخی بازیکنان قدیمی تیم و از جمله مدافع مسنی که مدام جا می‌ماند، طعنه زده شده بود. بعد از این پست بسیاری به این جمع‌بندی رسیدند که منظور مجیدی، پژمان منتظری بوده است؛ مخصوصا که از قدیم هم گفته می‌شد رابطه آنها زیاد با هم خوب نیست.

حالا باید دید حضور مجیدی در استقلال چه تبعاتی برای منتظری و برخی دیگر از ستاره‌های قدیمی این تیم خواهد داشت؛ همان‌ها که غیرمستقیم و در فضایی غبارآلود قربانی انتقادات فرهاد معرفی می‌شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز