خبرگزاری کار ایران

دلربایی به سبک آرون رمزی در آرسنال (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۰۴۸

وقتی آرون رمزی گل آخر پیروزی قاطع 4 بر یک آرسنال مقابل فولام را در روز اول سال جدید میلادی به ثمر رساند، شعار «قراردادش را تمدید کنید» هواداران از گوشه و کنار ورزشگاه امارات به گوش می‌رسید.

به گزارش ایلنا، این هافبک هجومی ولزی در آستانه ترک توپچی‌ها قرارداد دارد و وقتی قراردادش تمام شود - اتفاقی که در پایان فصل رخ می‌دهد - می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد ملحق شود.

 او هنوز حرفی در این باره نزده است اما چیزی که عجیب به نظر می‌رسد تصمیم مسوولان باشگاه برای نشان ندادن تمایل و انجام تلاش بیشتر جهت تمدید قرارداد آرون رمزی است که تعجب هواداران را در پی داشته است. این بازیکن 28 ساله هم از نظر سنی هم از نظر فنی هنوز هم در وضعیتی هست که بتواند خدمات فراوانی به تیم تحت هدایت اونای امری ارائه کند.

در واقع سهمی که رمزی در پیروزی قاطع تیمش مقابل فولام داشت تنها 20 دقیقه حضور در میدان به‌عنوان بازیکن تعویضی بود اما اشتیاق او برای تأثیرگذاری بر روند بازی هم کاملاً محسوس و مشهود بود و از آن مهم‌تر تعصبش نسبت به آرسنال بود که روی نیمکت برای گلزنی الکساندر لاکازت در نیمه دوم خوشحالی کرد.

رمزی یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان آرسنال است و تصمیم باشگاه برای خودداری از تمدید قرارداد این بازیکن ولزی بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپا را ترغیب کرده است که برای عقد قرارداد با او در تابستان دست به کار شوند. با ابراز تمایل باشگاه‌هایی مانند یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و اینتر که همگی به دنبال رمزی هستند، سوالی که اکنون ذهن هواداران آرسنال را درگیر کرده این است که چرا چنین بازیکنی نمی‌تواند به درد باشگاه خودش بخورد؟

شاید پاسخ این سوال را بتوان در سیاست نقل و انتقالات صرفه‌جویانه آرسنال و محدودتر شدن بودجه باشگاه بعد از ورود کمیته جدید نقل و انتقالات باشگاه پیدا کرد. دو فرد کلیدی که در پشت پرده، امور باشگاه آرسنال را مدیریت می‌کنند، رائول سانهیی و وینای وینکتشام هستند که هر دوی آنها بر لزوم حفظ مدل خودمحوری مدیریت مالی باشگاه تحت مالکیت استن کروئنکه تأکید کرده‌اند. در ماه آگوست، میلیاردر آمریکایی که سهامدار اصلی باشگاه است، قبول کرد که سهام دیگر سهامدار بزرگ باشگاه علیشیر عثمانوف را به ارزش 550 میلیون پوند بخرد، قراردادی که باعث شد او به طور کامل باشگاه آرسنال را تحت کنترل بگیرد.

در حالی که هنوز نیاز به خرید حداقل یک مهره دفاعی برای آرسنال در ماه ژانویه کاملاً محسوس است، این خبر که آرسنال قرارداد رمزی را تمدید نمی‌کند به ناتوانی باشگاه برای پرداخت حقوق 200 هزار پوند در هفته وی ربط داده می‌شود. به هر حال رمزی با درخشش برای باشگاهی که می‌داند فصل آینده در آن حضور نخواهد داشت، مدام دارد از همه اعضای این باشگاه دلربایی می‌کند و شاید همین اتفاق باعث رخ دادن اتفاقی غیرمنتظره در آینده او شود.

منبع سایت گل
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز