خبرگزاری کار ایران

امیدواری آرون رمزی برای حضور در جمع غول‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۷۹۱

آرون رمزی در پایان قراردادش با آرسنال در تابستان آینده از این تیم جدا می‌شود و می‌خواهد با پنج تیم بزرگ اروپایی مذاکره کند.

به گزارش ایلنا، بر اساس قانون، او از اول ژانویه می‌تواند مذاکره کند و پیش قرارداد ببندد و آنطور که BBC گزارش داده این بازیکن ولزی به دنبال انتقال به پاری‌سن‌ژرمن، رئال مادرید، اینترمیلان، یوونتوس یا بایرن‌مونیخ است.

گفته می‌شود این بازیکن 28ساله برای رفتن به تورین و پیوستن به قهرمان هفت فصل اخیر لیگ ایتالیا وسوسه شده؛ یوونتوس همچنین خواهان جذب ژان کلر تودیبو و فرانسیسکو تریناکو دو بازیکن 18 ساله است.

اما پاری‌سن‌ژرمن هم برای جذب رمزی به‌عنوان بازیکن آزاد رقابت دارد هرچند باشگاه‌های دیگری هم هستند. هر تیمی که بخواهد او را جذب کند باید پیشنهاد قابل توجهی ارائه کند چون بر اساس گزارش‌ها او به دنبال دستمزد سالانه 6/3 میلیون پوندی یعنی هفته‌ای 121 هزار پوند است. او در حال حاضر هفته‌ای 110 هزار پوند در آرسنال دستمزد می‌گیرد و می‌خواست قرارداد بهتری ببندد که راه برای رفتنش هموار شد. بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، منچستریونایتد و چلسی هم خواهان جذب این بازیکن بودند اما احتمال رفتنش به خارج بیشتر است. البته بعید است تیمی در ژانویه مایل به جذب او باشد چون آرسنال برای چند ماه باقی مانده از فصل 40 میلیون پوند طلب می‌کند. آرون رمزی 251 بازی در لیگ برتر برای آرسنال انجام داده و 37 گل زده است، او در این فصل 17 بازی کرده و یک گل زده.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز