خبرگزاری کار ایران

واکنش اونای امری بعد از هو شدن توسط هواداران آرسنال

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۰۴۶

اونای امری سرمربی تیم فوتبال آرسنال واکنش منفی گروهی از هواداران آرسنال پس از تصمیم او برای تعویض آلکساندر لاکازت را کم اهمیت دانست.

به گزارش ایلنا، در جریان بازی سه‌شنبه شب آرسنالی‌ها مقابل فولام که آن را با نتیجه 4 بر یک بردند، سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها تصمیم گرفت که لاکازت را از میدان خارج کند که تصمیم او از سوی هواداران هو شد.

امری از تابستان 2018 که جانشین آرسن ونگر شد، رابطه خوبی با کانون هواداران آرسنال داشته است اما بعد از باخت 5 بریک هفته پیش مقابل لیورپول، اوضاع کمی فرق کرد و تصمیمش برای تعویض لاکازت هم مزید بر علت شد تا نارضایتی هواداران بیشتر شود و آنها برای نخستین بار واکنشی منفی به تصمیمات او نشان دهند.

لاکازت بعد از گرانیت ژاکا، گل دوم آرسنال را به ثمر رساند اما بعد از آنکه اوبوبکر کامارا اختلاف را برای فولام به یک گل کاهش داد، او جای خود را به گرانیت ژاکا داد. این اتفاق به مذاق هواداران خوش نیامد اگرچه رمزی - کسی که گفته می‌شود در پایان فصل به‌عنوان بازیکن آزاد از آرسنال جدا می‌شود و مشتریانی مانند یوونتوس، رئال مادرید، بایرن مونیخ دارد - گل چهارم را زد و خیال توپچی‌ها را از بابت کسب پیروزی آسوده کرد.

امری در پایان بازی گفت: «من هواداران را درک می‌کنم. از نظر تاکتیکی ما در آن وضعیت در شرایطی قرار داشتیم که من احساس کردم نیاز داریم که به تیم تعادل بیشتری بدهم و تعویض لازم است. از همه مهم‌تر اینکه همه ما می‌دانستیم که ژان میشل سری دارد وارد زمین می‌شود پس ما نیاز به حضور بازیکنی داشتیم که او را مهار کند نه اینکه اجازه دهد به آسانی پا به توپ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز