خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

با همراهی و تعامل درصدد کاهش بار ترافیک ملی البرز هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۹۶۶

استاندار البرز با اشاره به اهمیت پروژه کمربند شمالی کرج برای مردم، گفت: به منظور نظارت، تسریع و رفع موانع این پروژه، کارگروهی تخصصی متشکل از مسئولان مربوطه در استان تشکیل می شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در جلسه پیگیری روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج ضمن قدردانی از اتحاد و انسجام حاکم در البرز بین 3 قوه برای سرعت بخشی به مسیر رشد و توسعه استان، اظهار کرد: راه های البرز محل عبور چندین استان کشور است که بواسطه این امر مردم این استان مشکلات عدیده ای را متحمل می شوند از این رو ضرورت دارد که توجه ویژه ملی نیز به این سو معطوف شود لذا با همراهی و تعامل درصدد کاهش بار ترافیک ملی البرز هستیم.

شهبازی با اشاره به برنامه ریزی های خوبی که در حوزه توسعه راه های البرز صورت گرفته، گفت: در صورت تکمیل پروژه های راهسازی ملی و استانی البرز، بار ترافیک و آلودگی هوای استان کاسته شده و آرامش و رفاه بیشتری را برای ساکنان البرز همراه خواهد داشت.

وی افزود: کمربند شمالی کرج، پروژه ای است که از سوی شهرداری طراحی شده و این امکان، منجر به بهره مندی مردم کرج از پروژه ادامه همت خواهد شد چراکه ترافیک ورودی کرج را تقلیل داده و ترددها تسهیل می شود.

استاندار البرز با اشاره به نامه 4 امضایی در خصوص اعتبارات استان به سازمان برنامه و بودجه کشور، اضافه کرد: این نامه با امضای استاندار و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده و طی آن نشستی تخصصی با معاون اقتصادی سازمان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کمربندشمالی کرج برای تکمیل به هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند است، گفت: در این دیدار علاوه بر گفتگو در خصوص مسائل کلان استان، پیرامون اهمیت کمربندشمالی و نیاز به اعتبارات ویژه در این رابطه صحبت شده و مقرر شد که مساعدت سازمان برنامه و بودجه را در این حوزه داشته باشیم.

شهبازی افزود: برای خروج کرج از گره های ترافیکی پروژه های حائز اهمیتی مصوب شده ولی در خصوص اتوبان تهران-کرج-قزوین طرح تعریض آزادراه از گرمدره تا حصارک در 4 فاز در دستور کار قرار گرفته است تا زمان بهره برداری از پروژه های زیرساختی بزرگ، مردم تردد روان تری داشته باشند.

وی عنوان کرد: قطار شهری کرج نیز از اهمیت بالایی برای مردم این کلانشهر پرتردد برخوردار است از این رو طی یک نشست تخصصی در رابطه با تسریع در تکمیل این طرح تصمیم گیری خواهیم کرد.

شهبازی گفت: استانداری البرز در راستای رفع موانع و مساعدت در پیشبرد اهداف و برنامه های شهرداری در جهت رفاه و آرامش مردم مساعدت و همراهی لازم را خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت پروژه کمربند شمالی کرج برای مردم، افزود: بمنظور نظارت، تسریع و رفع موانع این پروژه، کارگروهی تخصصی متشکل از مسئولان مربوطه در استان تشکیل می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز