خبرگزاری کار ایران

شهردار فردیس خبر داد:

آغاز فعالیت گرمخانه ویژه بانوان در فردیس تا 10 روز آینده

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۶۴۷

شهردار فردیس از ایجاد یک گرمخانه ویژه بانوان در فردیس خبر داد و گفت: این گرمخانه تا 10 روز آینده آماده خدمات رسانی به بانوان در راه مانده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منوچهر غفاری با اشاره به اینکه اقداماتی برای راه‌اندازی یک مرکز گرمخانه ویژه بانوان در فردیس انجام شده است، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری فردیس فراهم کردن مکانی برای بانوان بدون سرپناه این شهر بوده است که با اقدامات انجام شده این مرکز تا 10 روز آینده آماده خدمات رسانی به بانوان بی خانمان خواهد بود.

وی در ادامه مساحت گرمخانه بانوان فردیس را 250 متر مربع اعلام کرد و افزود: ظرفیت این گرمخانه 20 نفر است و به صورت شبانه روزی در روز‌های سرد به بانوان بی خانمان خدمات رسانی می کند.

به گفته شهردار فردیس بانوانی که به گرمخانه ویژه بانوان مراجعه می کنند از امکانات بهداشتی و گرمایشی بهره مند  می‌شوند.

وی با بیان اینکه گرمخانه ویژه بانوان در فردیس با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان تجهیز شده است، خاطرنشان کرد: این گرمخانه در فلکه پنجم و ضلع غربی بلوار بیات واقع است.

غفاری اضافه کرد: ارائه امکاناتی نظیر اسکان و استراحت، استحمام، غذای گرم، لباس راحت و صبحانه در گرمخانه بانوان فردیس تدارک دیده شده است.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه ظرفیت گرمخانه بانوان فردیس به تناسب افزایش جمعیت مراجعه کنندگان قابل افزایش خواهد بود و پذیرش گرمخانه در صورت پرشدن تخت‌ها ممنوع نیست، بیان کرد: این مهم با توجه به اهمیت حفظ جان و سلامت مراجعه کنندگان از سرما انجام می شود.

وی تاکید کرد: ممکن است گرمخانه ویژه بانوان در فردیس کفاف زنان کارتن خواب و در راه مانده شهر را با توجه به مهاجر پذیری و پناه آوردن معتادان و متکدیان زن در حاشیه‌های شهر را ندهد اما مدیریت شهری فردیس حداکثر توان خود را برای ایجاد امکاناتی در راستای اسکان و خدمات رسانی به این قشر بکار می گیرد.

شهردار فردیس در بخش دیگری با اشاره به اینکه ایجاد یک گرمخانه برای آقایان بی‌خانمان در فردیس در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، خاطرنشان کرد: به زودی اقداماتی در این رابطه انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز