خبرگزاری کار ایران

تجمع کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج در مقابل سازمان خصوصی‌سازی؛

احیای بیمارستان؛ مطالبه اصلی تجمع‌کنندگان

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۵۰۶

ده‌ها نفر از کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج در راستای پیگیری احیای این مرکز درمانی و ۷-۸ ماه معوقات مزدی‌شان در مقابل سازمان خصوصی‌سازی کشور تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز ده‌ها نفر از کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در راستای پیگیری احیای این بیمارستان در مقابل ساختمان سازمان خصوصی‌سازی کشور تجمعی اعتراضی برگزار کردند.

قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) پیرامون این تجمع به  ایلنا گفت: ده‌ها نفر از کارکنان این مرکز درمانی جهت پیگیری اصلی‌ترین مطالبه‌شان یعنی احیای بیمارستان در مقابل سازمان خصوصی‌سازی کشور تجمع کرده‌اند.

وی در ادامه، به دیگر مطالبه مهم کارکنان یعنی دستمزدهای معوق اشاره کرد و گفت: گرچه اخیرا حدود ۴ ماه پایه حقوق کارکنان را دادند با این وجود، هنوز بین ۷ الی ۸ ماه از مطالبات ما باقیست و انتظار داریم که مسئولان به آنها رسیدگی کنند.

طاهری در پایان اظهار داشت: در تجمع امروز جدا از اینکه به دنبال این هستیم که مطالباتمان را به گوش مسئولان برسانیم، می‌خواهیم همبستگی خودمان را با کارگران فولاد اهواز، نیشکر هفت‌تپه، هپکو، آق‌دره و... هم نشان دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز