خبرگزاری کار ایران

علوی عنوان کرد:

صلاحیت و توانمندی تنها معیار انتخاب شهردار از سوی منتخبین مردم

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۶۸۰

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: یقینا صلاحیت و شایسته سالاری مهمترین معیار در انتخاب شهردار رشت خواهد بود و اعضای شورای شهر در این زمینه متفق القول هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیرحسین علوی افزود: تحت هیچ شرایطی زیربار فشار و مصلحت اندیشی‌های فردی و جناحی قرار نخواهم گرفت و خط قرمز اعضای شورا در موضوع انتخاب شهردار منافع شهروندان و مصلحت شهر رشت است و در این مسیر به هیچ وجه یک گام عقب نخواهیم کشید.

وی با بیان این موضوع که اجرای طرح های کلان مد نظر علی الخصوص در حوزه‌های زیرساخت و عمرانی با هدف تسریع در توسعه شهر مد نظر مجموعه شورای پنجم است نیل به این هدف را مستلزم انتخاب شهرداری کاردان و شایسته با مؤلفه های قابل اتکا در وزه مدیریت دانست.
 
علوی با اشاره به حواشی اخیر در خصوص انتخاب شهردار، اختلاف نظر در مجموعه ای همچون پارلمان محلی را امری طبیعی و نشان از پویایی آرا دانست لیکن بروز تقابل های نامتعارف و ایجاد حواشی که باعث تنزل کیفی خدمت به شهروندان گردد را امری مردود دانست که باید همگان از آن پرهیز کنند.
 
رئیس‌شورای شهر رشت در پایان ابراز امیدواری‌کرد: با ایجاد فضایی‌عقلانی و وحدت در رویه به زودی انتخابی اصلح از سوی اعضای شورای پنجم جهت احراز سمت شهرداری رشت انجام خواهد گرفت و مجموعه مدیریت شهری در کنار یکدیگر به رسالت خدمت به بهترین نحو ممکن خواهد پرداخت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز