خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر رشت:

باید منافع مردم در انتخاب شهردار رشت در اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۲۶۱

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: توجه به منافع مردم در موضوع انتخاب شهردار رشت باید در اولویت تمامی تصمیم‌گیری ها باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه در روز معارفه در فرمانداری رشت برای خدمت به مردم سوگند یاد کردیم، گفت: باید به دور از غرض ورزی‌ها، خودخواهی‌ها و قدرت طلبی‌ها برای توسعه شهر و انتخاب فردی اصلح به عنوان شهردار رشت گام برداریم و نباید جناح بازی‌های سیاسی در این امر مهم دخیل شود.

وی با تاکید بر اینکه بررسی صلاحیت نامزد تصدی شهرداری رشت خارج از اختیارات اعضای شورا است، گفت: پس از انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر، بررسی صلاحیت وی توسط وزارت کشور انجام شده و اعضای شورا در تائید و یا عدم تائید آن نقشی برعهده ندارند.
 
شیرزاد با اشاره به برخی از مباحث مطرح شده در شصت و هشتمین جلسه علنی شورای رشت بیان کرد: شورای شهر پارلمانی محلی و متعلق به مردم رشت است و باید از به کار بردن الفاظی نامناسب در آن خودداری شود.
 
شیرزاد نقش رسانه‌ها در پوشش اخبار شورای رشت را غیر قابل انکار و دارای اهمیت دانست و گفت: یقینا نقش موثر رسانه‌ها در پیشبرد اهداف شورای رشت بر کسی پوشیده نیست و از این بابت قدردان زحمات‌شان هستیم.
 
وی با تاکید بر انتخاب هر چه سریع تر شهردار جدید رشت بیان کرد: حدود پنج ماه است که شهر بدون شهردار اداره می‌شود و امیدواریم همکاران شورایی با تعامل بیشتر و به دور از هرگونه جناح بندی‌ها برای تصمیم گیری در این مهم وارد عمل شوند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز