خبرگزاری کار ایران

مدیر تحقیق و توسعه نفت پاسارگاد :

نفت پاسارگاد سالانه ۲ میلیون تن قیر تولید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۶۵۵

نفت پاسارگاد سالانه ۲ میلیون تن قیر تولید می‌کند که ۱۳۰۰ نفر در این شرکت به طور مستقیم و هزاران نفر به طور غیرمستقیم با این شرکت در حال همکاری هستند.

راهی در حاشیه همایش قیر و آسفالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین متولی و تولیدکننده قیر کشور که بیش از ۶۰ درصد قیر کشور را در حوزه تولید و صادرات تامین می کند، برای این محصول سیاست گذاری‌های کلان دارد.

مدیر تحقیق و توسعه نفت پاسارگاد ادامه داد: از اهداف اصلی شرکت نفت پاسارگاد در استان‌های مختلف برگزاری همایش است که این همایش ها نیز خود اهدافی را دنبال میکند.

وی ادامه داد: کسب رضایت مشتریان اصلی که ۴ نهاد دولتی و غیردولتی هستند؛ ارتقای دانش و آگاهی مصرف کنندگان؛ اهداف این همایش ها بوده اما دغدغه اصلی پاسارگاد از همایش، کیفیت قیراست.

وی تصریح کرد: دغدغه ای که برای آن هزینه‌های بسیاری شکل گرفته، طبیعتا ثمرات آن به کشور بازمی گردد در حالی که فقط ۵ درصد آسفالت را قیر تشکیل می‌دهد اما اصلی‌ترین فاکتور تعیین کننده کیفیت آن قیر است. با قیر با کیفیت و تجهیزات مناسب عمر آسفالت افزایش می یابد.

راهی افزود: شرکت نفت پاسارگاد به همت نیروی انسانی و تجهیزات خود که در ۶ کارخانه در حال کار هستند هر سال ۶ کارخانه واحدهای برتر کیفی استاندارد کشور هستند.

وی در خصوص اشتغال در این شرکت گفت: نفت پاسارگاد سالانه ۲میلیون تن قیر تولید می کند که ۱۳۰۰نفر در این شرکت به طور مستقیم و هزاران به طور غیرمستقیم در حال کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز