خبرگزاری کار ایران

در هشت ماه گذشته صورت گرفت؛

توزیع بالغ بر ۲۶ میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای گیلان / ارسال بیش از نیمی از سوخت زمستانی به مناطق صعب العبور

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۵۱۵

از فروردین لغایت آبان ماه سال جاری ۲۶ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت سفید در قالب شش فقره کالا برگ به خانوارهای فاقد گاز طبیعی استان گیلان تحویل شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، این شرکت طی اطلاعیه‌ای از مصرف کنندگان نفت سفید خانوارهای عادی و صعب العبور خواست که کالابرگ های شماره  ۱۲۴ ، ۲۲۴ ، ۳۲۴ و ۵۲۴  سوخت زمستانی ( سهمیه آذر ماه ) را از فروشندگی های محل سکونت خود دریافت کنند.

کالابرگ های سهمیه آذر ماه به میزان ۲۱۰ لیتر اعلام شد و تا تاریخ (۹۷/۰۹/۳۰) سی و ام آذر ماه سال جاری دارای اعتبار دریافت است .

از میزان نفت سفید توزیع شده مذکور شش میلیون و ۹۳۹ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید در مناطق صعب العبوراستان گیلان توزیع شد که این مقدار ۵۲ درصد یعنی معادل نیمی از سهمیه سوخت زمستانی مناطق صعب العبور است . 

 استان گیلان درحال حاضر دارای ۲۶  هزار و ۹۴۲ خانوار مصرف کننده نفت سفید است و عملیات توزیع این فرآورده نفتی توسط ۱۹۸ فروشندگی فعال و ازطریق ۹ ناحیه ( رودبار ، رودسر ، لاهیجان ، انزلی ، تالش ، صومعه سرا ، آستارا ، فومن و رشت ) انجام می‌شود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز