خبرگزاری کار ایران

از سوی شرکت‌ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان؛

کالابرگ سهمیه تابستان ۹۶ اعلام شد/ توزیع ۹ میلیون و ۲۱۸ هزار لیتر نفت سفید تاکنون

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۳۲۸

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در قالب اطلاعیه ای از اعلام کالابرگ‌های جدید سهمیه تابستان ۹۶ به شماره‌های ۱۱۱ ، ۲۱۱ ، ۳۱۱ و ۵۱۱ برای دریافت نفت سفید خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، از ابتدای سال تاکنون نه میلیون و ۲۱۸ هزار لیتر نفت سفید در قالب سه فقره کالابرگ توزیع شد که از این مقدار دو میلیون و ۱۴۳ هزار لیتر مربوط به مناطق صعب العبور بوده و این میزان معادل ۱۲ درصد سهمیه مناطق صعب العبور است .  

علی اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: مصرف‌کنندگان نفت سفید فاقد گاز طبیعی از تاریخ ۳ تیر ماه نسبت به دریافت سهمیه نفت سفید خود به میزان ۲۱۰ لیتر برای مناطق عادی و مناطق صعب العبور جهت ذخیره سازی اقدام کرده وآن‌را موکول به زمان بعد نکنند. 

در این اطلاعیه آمده است کالابرگ ها  تا ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۶  دارای اعتبار دریافت است . 

گفتنی است استان گیلان درحال‌حاضر دارای ۴۸ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید است و عملیات توزیع این فرآورده نفتی توسط ۳۶۵ فروشندگی فعال و ازطریق ۹ ناحیه ( رودبار ، رودسر ، لاهیجان ، انزلی ، تالش ، صومعه سرا ، آستارا ، فومن و رشت ) انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز