خبرگزاری کار ایران

واکنش آلگری به حضور روی نیمکت منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۶۲

ماسمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس خبر مربوط به تمایلش برای هدایت منچستریونایتد را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، نشریه تایمز انگلیس نوشته بود آلگری 51 ساله که تا سال 2020 با بانوی پیر قرارداد دارد، ممکن است فصل آینده سرمربی قطعی منچستریونایتد شود. او اما این موضوع را رد کرد. آلگری گفت: «من از وضعیتم در یوونتوس راضی‌ام. ما داریم کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهیم و در کنار باشگاه می‌خواهیم به کار‌مان ادامه دهیم. من با یوونتوس قرارداد دارم و ما هنوز بازی‌های زیادی داریم تا به پایان فصل برسیم.»

آلگری ادامه داد: «فوتبال ایتالیا جذاب است و من از کار کردن در آن خسته نمی‌شوم. من می‌خواهم بمانم و به پیشرفت فوتبال ایتالیا کمک کنم. بیرون از این دنیا هم کارهای زیادی هستند که باید انجام شوند. ما باید کودکان را وارد فوتبال کنیم تا آینده بهتری برای این ورزش بسازیم.»

آلگری تابستان سال 2014 هدایت تیم فوتبال یوونتوس را برعهده گرفت و از آن زمان تاکنون هر ساله با این تیم قهرمان سری A شده است (4 قهرمانی متوالی) که در این باشگاه هیچ مربی دیگری چنین موفقیتی کسب نکرده است. او همچنین دو بار در سال‌های 2015 و 2017 نیز یوونتوس را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز