خبرگزاری کار ایران

به بازیکنان قوی‌تری نیاز داریم؛

گارسیا: بازی برای تساوی بدون‌گل نوعی خودکشی بود

کد خبر : ۲۳۲۶۱۶

اگر ما می‌خواهیم فصل آینده هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشیم به عملکرد قوی در سری A‌ نیاز داریم و از همین حالا باید خود را برای بازی بعدی‌مان در لیگ آماده کنیم

سرمربی رم تاکید کرد که می‌دانستیم من‌سیتی حتی بدون برخی از بازیکنانش باز هم تیم قدرتمندی است و این موضوع را به اثبات هم رساند.

به گزارش ایلنا، رودی گارسیا پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر منچسترسیتی در استادیو المپیکو که منجر به حذف جالوروسی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شد، درخصوص این بازی به شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا گفت: این بازی برای ما مانند یک فینال بود. می‌دانستیم من‌سیتی حتی بدون برخی از بازیکنانش باز هم تیم قدرتمندی است و این موضوع را به اثبات هم رساند.

وی افزود: بازی بسیار متعادلی بود، اما در چنین بازی‌هایی شما به شانس هم نیاز دارید. بنابراین فکر می‌‌کنم در این بازی شانس، منچسترسیتی را انتخاب کرد. ما هم می‌توانستیم گل بزنیم و کارهای بیشتری در این بازی انجام دهیم.

گارسیا در پاسخ به این سوال که آیا حالا که تیمش حذف شده قدر ۲ امتیازی که در بازی قبلی در خانه زسکامسکو در آخرین دقیقه از دست داد را می‌داند یا خیر، گفت: خیر. اگر آن بازی را هم می‌بردیم چیزی عوض نمی‌شد. بازی برای تساوی بدون‌گل برابر منچسترسیتی نوعی خودکشی بود و ما فقط برای کسب پیروزی به میدان آمده بودیم. منچسترسیتی نسبت به ما تجربه بیشتری در این سطح از رقابت‌ها دارد در حالی که ما به تازگی فرآیند یادگیری و رشد در برخی فاکتورهای بازی خود را آغاز کرده‌ایم. اگر بخواهیم به مراحل بالاتر برسیم به تعدادی بازیکنان قوی‌تر هم نیاز داریم.

سرمربی فرانسوی جالوروسی ادامه داد: باید در نیمه اول فشار بیشتری به منچسترسیتی می‌آوردیم به خصوص زمانی که این تیم چشم به حمله داشت. در چنین دیداری شما نباید به بازیکنی مثل نصری اجازه دهید بدون هیچ مزاحمتی از راه دور شوت کند. به هرحال فراموش نکنید که منچسترسیتی بی‌جهت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر نیست. من برای بازیکنان واقعاً ناراحتم چون این امکان وجود داشت که بازی بهتری ارائه و صعود کنیم اما این شکست نشان داد که هنوز گام‌هایی هست که باید برداریم تا جزو تیم‌های برتر اروپایی باشیم.

شکست رم در خانه‌ این تیم را به رده سوم جدول فرستاد تا از این پس کار خود را در لیگ اروپا ادامه دهد. گارسیا در خصوص حضور تیمش در این رقابت‌ها عنوان کرد: اگر ما می‌خواهیم فصل آینده هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشیم به عملکرد قوی در سری A‌ نیاز داریم و از همین حالا باید خود را برای بازی بعدی‌مان در لیگ آماده کنیم. این همان چیزی است که من از مردانم برای آن بازی انتظار دارم. تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا یأس و ناامیدی ناشی از این شکست را از سر آنها خارج کنم. حالا باید در لیگ اروپا رقابت کنیم که آن هم یک تورنمنت بین‌المللی است اما سری A همچنان برای ما در اولویت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز