خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز :

تفاهمنامه توانمندسازی بانوان در البرز اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۳۲

استاندار البرز به سند توانمندسازی بانوان اشاره کرد و گفت: بر این اساس استانداران تفاهمنامه ای با معاون بانوان و خانواده ریاست جمهوری امضا کردند که این امر در استان البرز محقق شده است.

به‌گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در بازدید از شیرخوارگاه امام علی(ع) و اورژانس اجتماعی‌کرج که با حضور معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور صورت گرفت، با اشاره به اینکه برای بار دوم از آغاز مسئولیت به عنوان استاندار البرز از اورژانس اجتماعی بازدید می کنم، افزود: رسیدگی به آسیب های اجتماعی از جمله برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید است.

وی با عنوان اینکه مقام معظم رهبری نیز همواره بر توجه ویژه مسئولان به حوزه آسیب‌های اجتماعی تاکید ویژه‌ای داشته‌اند، گفت: مجموعه خدماتی که در شیرخوارگاه و اورژانس اجتماعی فعال در کرج و شهرستان های استان ارائه می‌دهند در راستای کاهش و ساماندهی آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی در راستای ارائه مشاوره، خدمات قابل توجهی را ارائه می‌دهد، افزود: با توجه به منابع محدود سازمان بهزیستی البرز، در کنار این مجموعه قرار داریم.

استاندار البرز به سند توانمند سازی بانوان اشاره کرد و گفت: بر این اساس استانداران تفاهم نامه ای با معاون بانوان و خانواده ریاست جمهوری امضا کردند که این امر در استان البرز محقق شده است.

وی با بیان اینکه استانداری البرز در راستای کاهش آسیب های اجتماعی همراه بهزیستی و سازمان های مردم نهاد است، اضافه کرد: امید است با همراهی و تعامل سازمان‌های مردم نهاد، خیرین و سازمان‌های حمایتی از جمله بهزیستی، آسیب‌های اجتماعی به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز