خبرگزاری کار ایران

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان:

مشارکت در آموزش و پرورش متوقف شده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۱۳۵

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان گفت: مشارکت در آموزش و پرورش متوقف شده، اما نهادیته کردن مشارکت می تواند، محقق شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش با اولیای منتخب سراسر کشور صبح امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

عباسپور، مدیر کل انجمن اولیا و مربیان در این نشست عنوان کرد: به طور ویژه برای خانواده‌ها و والدین الگوهایی تعریف شده تا بستر لازم برای مشارکت آنها در برنامه‌های آموزش وپرورش فراهم شود. اما به طور کل آموزش و پرورش یک لایه بسیار سخت دارد که در برابر مشارکت مقاومت می‌کنند و البته تلاش‌های زیادی شده اما آیین نامه‌ها به گونه ای است که سر سازگاری ندارد و ما باید مسیری پیدا کنیم تا این سد را بشکنیم.

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان اشاره کرد: آن چیزی که ما شاهد هستیم این است که این نگاه هم از سوی وزیر و هم معاونان وزارتخانه وجود دارد که با مشارکت کار را پیش ببریم. آن چیزی که ما شاهدش هستیم این است که تصمیمات خوبی گرفته می‌شود و در چند جای سند تحول نیز تاکید شده که خانواده باید در برنامه ریزی، اجرا و سیاست گذاری مشارکت داشته باشند. مشارکت در آموزش و پرورش متوقف شده اما نهادینه کردن مشارکت می‌تواند محقق شود و همه دست اندرکاران آموزش و پرورش باید با این نگاه وارد شوند تا ما بتوانیم در این زمینه به توفیقاتی دست یابیم. 

وی ادامه داد: در این نشست از هر استان منتخب انجمن اولیا و مربیان حضور دارند و حتی از اساتید دانشگاه تا زنان خانه دار دعوت شده‌اند‌. اگر این سرمایه انسانی به کمک ما بیاید آموزش و پرورش می‌تواند کار خود را با کمترین مشکل پیش ببرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز