خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت:

خودروسازان با فروش اموال مازاد، منابع مالی مورد نیاز خود را تامین کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۰۴۷

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه 80 درصد تولید خودروسازان به اجرای تعهدات اختصاص می یابد، گفت: خودروسازان باید با فروش اموال مازاد و دریافت تسهیلات از بانک، منابع مالی مورد نیاز خود را تامین کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، «رضا رحمانی» وزیر صنعت، معدن و تجارت که امروز- یکشنبه- در جلسه فراکسیون مستلقین ولایی مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود با اشاره به ضرورت پایبندی خودروسازان به اجرای تعهدات، افزود: تعهدات به طور کامل اجرا خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اینکه آیا فروش فوری خودرو با هدف تامین مالی برای خودروسازان انجام می‌گیرد؟ گفت: خیر؛ اگرچه خودروساز به منابع نقدی نیاز دارد اما نمی توان با فروش فوری این نیاز را تامین کرد.

رحمانی بیان کرد: خودروسازان باید با فروش اموال مازاد و دریافت تسهیلات از بانک و سایر کانال ها منابع مالی خود را تامین کنند.

وزیر کابینه دوازدهم درباره طرح وزارت صنعت برای ساماندهی بازار خودرو، اظهار داشت: وزارتخانه طراح این طرح نیست. خودروسازان به عنوان واحدهای تولیدی مستقل، دنبال این طرح هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سازمان حمایت از مصرف کننده درباره قیمت تمام شده کالاها نظر می‌دهد، خاطرنشان کرد: این سازمان براساس وظایف خود قیمت‌ها را ارزیابی کرده و نظرات خود را ارائه می‌دهد.

وی یادآور شد: ممکن است خودروساز قیمت‌های مختلفی در نظر داشته باشد اما سازمان حمایت از مصرف کننده این قیمت‌ها را نپذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز