خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

آغاز عملیات پروژه شبکه فشار متوسط توسعه ناحیه صنعتی شهید رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۸۸۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از آغاز عملیات پروژه شبکه فشار متوسط توسعه ناحیه صنعتی شهید رضوی رباط سنگ خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از ناحیه صنعتی شهید رضوی، اظهار کرد: وظیفه ذاتی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک بوده و با فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران زمینه لازم برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا شود.

وی افزود: اهداف مهم شرکت شهرک‌های صنعتی استان، رشد و رونق صنعتی در اقصی نقاط استان برای حمایت از واحدهای  صنعتی و تولیدی در صنایع خرد، کوچک و متوسط، اجرای سیاست های مربوط به توزیع جمعیت در سطح منطقه ای، توزیع مناسب صنایع در ارتباط با برنامه ریزی های شهری، ایجاد و تنوع در صنایع یک متکی بر قابلیت های منطقه بمنظور دستیابی به ثبات بیشتر، اشتغال پایدارو بخصوص تأمین اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد ریال و  در مدت 9 ماه به انجام خواهد رسید.

 وی عنوان کرد: در پروژه های عمرانی هدف های کلی هزینه و زمان کمتر،کیفیت بالاتر، تاثیرات و عملکرد در این پروژه ها  و بهبود روند ساخت توجه ویژه می شود و تمرکز برروی کنترل پروژه با دقت خاصی مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با همت مسئولان استانی و شهرستانی حضور سرمایه گذاران صنعتی فراهم شده و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز آمادگی خود را برای ارائه خدمات به صاحبان صنایع و کارآفرینان در راستای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اعلام می دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز