خبرگزاری کار ایران

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان:

استفاده هزار و ۲۰۰ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد از بخاری نفتی

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۸۷۶

مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیزات مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و ۲۰۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.

به گزارش ایلنا، جهان مهرابی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۲۶۰ مدرسه و فضای آموزشی در سطح استان وجود دارد، گفت: در هزار و 200 کلاس درس این تعداد مدرسه از بخاری نفتی استفاده می‌شود.

مهرابی با اشاره به اینکه عمده مدارس دارای بخاری نفتی در شهر‌های کوچک و روستا‌های استان است، افزود: بخاری نفتی استفاده شده در این مدارس از نوع پلار و دارای نشان استاندارد بوده اما برای افزایش ضریب ایمنی جمع آوری بخاری‌های نفتی از سطح مدارس استان در دستورکار این اداره است.

مهرابی اضافه کرد: استانداردسازی بیش از ۲۰ مدرسه استان در حال مناقصه بوده تا مدارس استان از سیستم گرمایشی استاندارد استفاده کنند.

وی گفت: در این زمینه تاکنون سیستم گرمایشی ۳۸۸ مدرسه با ۲ هزار و ۱۸۸ کلاس درس استان استانداردسازی شده است.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیزات مدارس استان در زمینه وضعیت سیستم گرمایشی فضای آموزشی اضافه کرد: در مدارس بزرگ از سیستم گرمایشی موتورخانه (شوفاژ) و مدارس یک یا دو کلاسه و پیش ساخته از بخاری برقی تابشی و برقی استاندارد استفاده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز