خبرگزاری کار ایران

دلار دوباره در کانال 10 هزار تومان/ گران شدن 26 دلاری اونس جهانی

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۷۲۱

کشتی‌آرای گفت: در شرایطی که اونس جهانی با افزایش رو‌به‌رو بوده و در حدود 26 دلار گرانتر شده است اما در بازاهای داخلی قیمت طلا و سکه به دلیل کاهش نرخ ارز با کاهش همراه بوده است.

به گزاش خبرنگار اقتصادی ایلنا، نرخ ارز در آغاز هفته برخلاف هفته گذشته روند کاهشی داشته و دوباره وارد کانال 10 هزار تومان شده است. به طوریکه نرخ فروش هر دلار‌ آمریکا در تابلوی صرافی‌ها ده هزار و پانصد تومان و هر یورو نیز 12 هزار و دویست تومان است.

شاید مهمترین دلیل افزایش نرخ ارز در اواخر هفته گذشته که تا 12 هزار تومان نیز افزایش یافته بود، روند صعودی تقاضا برای ارز جهت سفر به خارج از کشور بود که با تعدیل این تقاضا به نظر می‌رسد نرخ ارز نیز با کاهش روبه‌رو شده است.

محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف، در گفت‌وگو با ایلنا در مورد شرایط بازار طلا و سکه گفت: در شرایطی که اونس جهانی با افزایش رو‌به‌رو بوده و در حدود 26 دلار گرانتر شده است اما در بازاهای داخلی قیمت طلا و سکه به دلیل کاهش نرخ ارز با کاهش همراه بوده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد قیمت‌ها تا سه روز‌ آینده در این شرایط باقی بمانند و پس از تعطیلات سال نو میلادی، سمت و سوی جهانی می‌تواند روند بازار را تعیین کند.

وی با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان، سکه تمام طرح جدید سه میلیون و پانصد و بیست هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و هشتصد و سی هزار تومان، ربع سکه  یک میلیون و صد و شصت هزار تومان، سکه گرمی ششصد و پنجاه و پنج هزار تومان و هر گرم طلا نیز سیصد و هیجده تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز