خبرگزاری کار ایران

بیگاری کشیدن از معتادان در کمپ ترک اعتیاد/ دوازده ساعت بسته‌بندیِ رایگان کارتون

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۳۹۴

دادستان فردیس از تشکیل پرونده قضایی برای کمپ ترک اعتیاد متخلف خبر داد و تصریح کرد: دو کمپ یاد شده از کمپ‌های خصوصی و ماده 15 بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، وضعیت به‌کارگیری معتادان بهبود یافته در برخی از کمپ‌های اعتیاد همواره مورد انتقاد بوده است. در این رابطه در روزهای اخیر، اخباری منتشر شده که نگران‌کننده است.

حسین جهانشاهلو (دادستان فردیس) با انتشار عکسی در کانال خود از وضعیت کمپ‌های ترک اعتیاد فردیس انتقاد کرد و نوشت: هفته قبل ۲ نفر از همکاران اداری و قضایی اعلام تمایل کردند تا از کمپ‌های سطح شهر بازدیدهای غیرمترقبه داشته باشیم، عکس‌هایی را از وضعیت کمپ‌ها ارسال کردند که به حال خودم تاسف خوردم و عذاب وجدان دارم که چرا کوتاهی کرده‌ام.

وی نوشته است: کمپ دیگر که خودم بازدید کردم شبیه اردوگاه‌های نازی است؛ از ساعت ٩:٣٠ دقیقه صبح کار را شروع می‌کنند آن هم در روی کف سرامیک و تا ساعت ١١ شب بسته‌بندی کارتن انجام می‌دهند؛ ٢٠ عدد تخت دارد اما ١٢٠ نفر را در این ٤ دیواری که فقط یک سقف دارد جا داده و دارد استثمار می‌کند.

این مقام قضایی پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، در گفتگو با رسانه‌ها از تشکیل پرونده قضایی برای کمپ ترک اعتیاد متخلف خبر داد و تصریح کرد: دو کمپ یاد شده از کمپ‌های خصوصی و ماده 15 بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز