خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری فارس:

بیش از ۲۵ درصد صادرات کشور به قطر توسط استان فارس انجام شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۰۶۵

سرپرست استانداری فارس گفت: ۱۹ درصد رشد صادرات در سال ۹۷ در استان روی داده است اما هنوز با شرایط ایده ال بسیار فاصله داشته ایم .

به گزارش ایلنا، یدالله رحمانی در همایش ملی صادرات افزود: ۱۹ درصد رشد صادرات در سال ۹۷  در استان روی داده اما  هنوز با شرایط ایده ال بسیار فاصله داشته ایم و باید در این مسیر حرکت کنیم و در مسیری که در توسعه صادرات غیر نفتی فراهم شده است ادامه دهیم.

به گفته او تولیدات در استان فارس بر محور صادرات است و شرایط باید به گونه‌ای باشد که صادرات غیر نفتی توسعه بیشتری داشته باشد.

سرپرست استانداری فارس با بیان اینکه بیش از ۲۵ درصد صادرات کشور به قطر از استان فارس انجام شد، ادامه داد: این مهم  نشان از همدلی در استان فارس است که ارتباط با عمان و دیگر کشورهای منطقه نیز در حال ایجاد و توسعه است.

رحمانی خاطرنشان کرد: نه تنها شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان فارس هستیم بلکه در فضای  کسب و کار نیز توانسته ایم جایگاه بهتری داشته باشیم و در سال ۹۵ به رتبه ۵ کشوری رسیده و در سال ۹۶ نیز در فضای بهبود کسب و کار به جایگاه یک کشور برسیم.

سرپرست استانداری فارس گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی پایین‌تر از ظرفیت اسمی کار می‌کنند که در این حالت امکان رقابت برای آن کالای تولیدی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز