خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد:

مشهدی‌ها در 280 روز گذشته 30 روز هوای پاک تنفس کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۸۵۷

براساس این آمار در مجموع کیفیت هوای مشهد از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مشابه سال گذشته بهتر بوده است که این موضوع ناشی از یکسری عوامل انسانی مانند توزیع سوخت با استاندارد یورو 4 و همچنین عوامل طبیعی از جمله بارندگی‌ها بوده است.

به گزارش ایلنا از مشهد ، محمد پذیرا در خصوص آلودگی هوا گفت : براساس آمار مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی شهرداری مشهد مقدس، در 280 روز گذشته از سال جاری شهروندان مشهدی 30 روز هوای پاک تنفس کرده‌اند که این میزان در مشابه سال گذشته 12 روز هوای پاک بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 97 تاکنون کیفیت هوای مشهد در 215 روز سالم بوده است، اظهار کرد: این در حالی است که تعداد روزهای هوای سالم در سال گذشته 216 روز بوده است .

رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد اضافه کرد: همچنین در 280 روز گذشته از سال جاری تعداد روزهای هوای ناسالم برای همه گروه‌ها 32 روز بوده است در حالی که در مشابه سال گذشته تعداد روزهای هوای ناسالم برای گروه‌های حساس 59 روز بوده است.

پذیرا ادامه داد: براساس این آمار در مجموع کیفیت هوای مشهد از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مشابه سال گذشته بهتر بوده است که این موضوع ناشی از یکسری عوامل انسانی مانند توزیع سوخت با استاندارد یورو 4 و همچنین عوامل طبیعی از جمله بارندگی‌ها بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز