خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

ارتش همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۸۰۴

همایش پانزدهمین سالگرد زلزله‌ بم با حضور معاون هماهنگ‌‌‌کننده نیروی زمینی ارتش و همچنین برخی از مسئولان لشکری و کشوری در محل تاریخی ارگ بم برگزار شد.

 

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علی جهانشاهی، معاون هماهنگ‌‌‌کننده نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: ارتش همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود و خدمات‌رسانی و مردم یاری را جز افتخارات و وظیفه ذاتی و انسانی خود می‌داند.

در ادامه، امیر سرتیپ دوم کرباسی‌زاده، فرمانده اسبق قرارگاه عملیاتی جنوبشرق ارتش به عنوان فرمانده وقت منطقه هنگام زلزله بم طی سخنانی از دست‌اندرکاران این همایش قدردانی کرد و اظهار داشت: هر اقدامی که توسط ارتش صورت گرفته با تمام وجود در راستای انجام وظیفه بوده است.

وی افزود: یکان‌های ارتش در کمترین زمان ممکن با سازماندهی منسجم و حساب شده بعد از وقوع این حادثه دلخراش در محل حاضر و با تقسیم کار دقیق به امر امداد و نجات و دیگر اقدامات خدماتی پرداخت.

فرمانده اسبق قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش، نقش هوانیروز کرمان و همچنین پروازهای مکرر نیروی هوایی ارتش و بالگردها را بی‌بدلیل دانست و تصریح کرد: همچنان دوران دفاع مقدس نقش زرینی در تاریخ این سرزمین به جا گذاشته است.

شهسوارپور، فرماندار بم نیز از زحمات بی‌بدیل و تلاش‌های یکان‌های متعدد ارتش در زمان زلزله سال ۸۲ تقدیر و از آن به عنوان یک سند افتخار برای ارتش در نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد.

در پایان این همایش از تعدادی فرماندهان و مسئولان وقت ارتش در زلزله بم با اهداء لوح هدیه تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز