خبرگزاری کار ایران

در صبحگاه ستاد نزاجا برگزار شد؛

تشییع سه شهید تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۷۷۸

مراسم تشییع سه تن از شهدای تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس در مراسم صبحگاه ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تشییع سه تن از شهدای تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس با حضور جانشین نیروی زمینی ارتش، فرماندهان و کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش و جمعی از خانواده های معظم شهدا در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

سرهنگ پاشاپور رئیس سازمان ایثارگران نزاجا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نزاجا گفت: اقتدار و امنیت امروز میهن عزیزمان را مدیون رشادت و جوانمردی های شهدا و ایثارگران هستیم

وی افزود: هم زمان با ایام شهادت مظلومانه حضرت امام صادق(ع)، مراسم تشییع سه تن از شهدای تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد و مراسم تشییع و خاک سپاری در شهرستان های تهرات، زنجان و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است: شهید گروهبان یکم پایور عباس ملک شاهی جمعی لشکر ۶۴ ارومیه بود که در منطقه عاج عمران در جریان عملیات نصر ۹ در مورخه ۱/۹/۶۶ به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید والا مقام در سال ۱۳۶۲ به استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمد و پس از طی دوره های  رزمی به تیپ ۳ لشکر ۶۴ اختصاص یافت.

شهید گروهبان سوم وظیفه محمد عزیزی جمعی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان بود و در تاریخ ۵/۹/۵۹ به لشکر ۹۲ زرهی خوزستان اختصاص یافت و درجیان عملیات رمضان در مورخه  ۲۳/۴/۶۱ در شرق بصره به شهادت رسید.

شهید سرباز وظیفه ابراهیم نجفی جمعی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهداء بود و در مورخه ۱۹/۶/۶۳ به خدمت مقدس سربازی اعزام و به تیپ ۲ لشکر ۲۱ منتقل شد و در جریان تک دشمن در منطقه شلمچه در مورخه ۲۲/۱/۶۴ به درجه شهادت نائل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز