خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران:

پرداخت مطالبات سازمان بخش اعظمی از مشکلات را حل خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۸۸

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت:با پرداخت بدهی بخشی اعظمی از مشکلات سازمان حل و قطعاً خدمات رسانی در این بخش و قشر بازنشسته بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،علی اصغر محمودی،مدیر کل تامین اجتماعی مازندران،در  نشستی که با عنوان رفع مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران برگزار گردید،گفت: ارائه خدمات مناسب فرهنگی و اجتماعی به بازنشستگان و مستمری بگیران از جمله وظایف سازمان تامین اجتماعی است.

محمودی با اشاره به گرامیداشت  یاد و خاطره مدیر عامل فقید سازمان تامین اجتماعی کشور بیان کرد:مرحوم نوربخش بعنوان یک مدیر متخصص و متعهد  و با حمایت های دلسوزانه در جهت بهبود وضعیت این سازمان اثر گذار بوده است.

وی ادامه داد: انتخاب جناب آقای حسین زدا بعنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور از طرف وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی را انتخابی بجا و شایسته دانست و گفت: جناب آقای حسین زدا از همانند مرحوم نوربخش از بدنه سازمان تامین اجتماعی است و تمامی مشکلات و دغدغه ها را از نزدیک در جریان است.

محمودی با بیان اینکه تامین اجتماعی یک سازمان مشاع و بین النسلی است، اظهار داشت: این سازمان در تامین امنیت روانی و اجتماعی و تامین معیشت ذینفعان آن نقش مهمی دارد و تشکل ها کارگری و بازنشستگی همواره بر استقلال منابع این سازمان تاکید دارند.

مدیر کل  تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و کمبود ها جهت خدمت رسانی بهتر به بازنشستگان با پرداخت مطالبات سازمان حل خواهد شد،گفت:با پرداخت بدهی بخشی اعظمی از مشکلات سازمان حل و  قطعاً خدمات رسانی در این بخش و قشر بازنشسته بیشتر خواهد شد.

محمودی همچنین از بدهی درمان تامین اجتماعی به مراکز درمانی خبر داد و افزود:پرداخت بدهی تامین اجتماعی منوط به تحقق مطالبات است.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه 79 هزار بازنشسته تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی مازندران هستند،گفت:سازمان تامین اجتماعی یک میلیون و 592 هزار تومان ماهانه مستمری به این تعداد  بازنشسته پرداخت می کند.

در ادامه محمد خورشیدی،مدیر کل درمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به نگرانی از وضع موجود گفت: امیدوارم هرچه زودتر شرایطی محیا شود تا در خدمات رسانی به بیماران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی وقفه ای ایجاد نشود.

وی گفت: از نمایندگان مجلس درخواست دارم مثل همیشه که حامی کارگران و بازنشستگان بوده اند در بحث اخذ مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت، سازمان را حمایت کرده تا بتوانیم در بحث خدمت رسانی به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی با کیفیت بهتری عمل کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز