خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران:

حفظ صندوق تامین اجتماعی ، دغدغه اصلی ما است

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۴۱۴

صندوق تامین اجتماعی به کارگران و بازنشستگان این سازمان تعلق دارد که امروزه حفظ مالکیت صندوق یکی از دغدغه های جدی ما است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، مدیر کل تامین اجتماعی مازندران در گردهمایی بازنشستگان و مستمری بگیران رستمکلا به اتحاد، انسجام و همدلی بازنشستگان این شهر اشاره و اظهار کرد:  قدرت در وحدت و شکست در تفرقه حتمی است البته وحدت بین خدمتگزاران استان بسیار ستودنی است.

سیدعلی اصغر محمودی با بیان اینکه واقعیت ها و حقایق باید به طور شفاف برای مردم بیان شود، افزود: صندوق تامین اجتماعی به کارگران و بازنشستگان این سازمان تعلق دارد که امروزه حفظ مالکیت صندوق یکی از دغدغه های جدی ما است.

وی ادامه داد: مطالبات معوقه تامین اجتماعی مازندران در دو سال اخیر حدود 400 میلیارد تومان است.

مدیرکل تامین اجتماعی تصریح کرد: در تلاشند تا بیمارستان ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی را از سازمان جدا کنند و صندوق های حمایتی ورشکسته را با سازمان تامین اجتماعی ادغام کنند.

سید علی اصغر محمودی با بیان اینکه صندوق تامین اجتماعی دولتی نیست، اضافه کرد: در اواخر دولت قبلی 45 هزار کارگر ساختمانی و 35 هزار قالیباف به بیمه شدگان تامین اجتماعی اضافه شدند بدون آنکه منابع مالی لازم تامین شود.

وی ادامه داد: در ابتدا بایست منابع حق بیمه تامین شود تا صندوق سازمان تامین اجتماعی با کمبود منابع مواجه نشود.

مدیرکل تامین اجتماعی عدالت را فلسفه این سازمان برشمرد و گفت: در ابتدا باید استقلال و مالکیت صندوق تامین اجتماعی حفظ و تقویت شود و در مرحله بعد به مشکلات متعدد سازمان رسیدگی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز