خبرگزاری کار ایران

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان:

اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان باید مستقل شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۵۵۸

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان گفت: اداره تعاون و کار هندیجان هنوز به‌ صورت نمایندگی اداره می‌شود و باید برای دریافت اعتبارات و خدمات مورد نیاز مردم این منطقه مستقل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، سید عارف رحمانی اظهار داشت: با توجه به مهم و استراتژیک بودن شهرستان و نیاز مبرم به استقرار کامل اداره تعاون نیاز است این نمایندگی به اداره ارتقاء یابد.

وی افزود: با عنایت به موقعیت جغرافیایی و توانمندی‌های فوق ‌العاده شهرستان هندیجان از قبیل مجاورت با دریا و رونق اقتصاد شهرستان خصوصاً در بخش‌های کشاورزی، صید آبزیان، دام‌پروری و ضرورت خدمت‌ رسانی به همشهریان عزیز نیاز است توجه ویژه‌ای به مستقل شدن این اداره را داریم.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجماعی هندیجان بیان کرد: ساماندهی امور تعاون، کار و اشتغال از وظایف ما است، اما هندیجان نمایندگی تعاون و کار اجتماعی سال‌ها است که در شهرستان مستقر گردیده و در این سال‌ها تمام تلاش همکاران بر این بوده که مشکلات جامعه کارگری، کارفرما و بخش تعاون در چارچوب قوانین مرتفع گردد.

رحمانی گفت: با توجه به ‌ضرورت تبدیل وضعیت از نمایندگی به اداره شهرستان با عنایت به حجم کاری بالا و کمبود امکانات و نداشتن ردیف بودجه در اداره کل، متبوع نیاز است اداره هندیجان از نمایندگی به اداره مستقل تبدیل شود.

انتهای پیام/
محمدمهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز