خبرگزاری کار ایران

با حضور دبیرکل خانه کارگر

جشنواره بزرگ شب یلدای کارگری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۱۰۳

جشن بزرگ تفریحی ورزشی شب یلدا روز 5 شنبه در بیش از 270 مجموعه ورزشی کارگری سراسر کشور برای نخستین بار برگزار شد.

این جشنواره در تهران و در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی با حضور خانواده های کارگری و علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و نماینده مجلس ، فرزاد حیدری مدیر کل ورزش کارگری ، مسئولین شهرداری منطقه 16 طی مراسم و آیینی خاص برگزار شد که با استقبال خانواده ها همراه بود.

علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و نماینده مردم تهران  اینگونه جشنواره ها را موجب تقویت روح همبستگی ملی و ایجاد شور و نشاط در بین کارگران عنوان نمود و از برگزارکنندگان این برنامه تشکر و قدردانی بعمل آورد.

در ادامه فرزاد حیدری مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شب یلدا را آیینی کهن و بهانه ای برای دید و بازدید عنوان نموده و افزود: با هماهنگی های صورت پذیرفته این جشنواره همزمان در مجموعه های ورزشی کارگران سراسر کشور برگزار گردیده و امیدواریم شاهد استمرار اینگونه برنامه ها در این خانواده بزرگ باشیم.

حیدری در ادامه یلدا را بهانه ای دانست تا پندها و تجربه های ارزشمند پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی را که در پس وقت نداشتن ها و بی حوصلگی های کوچک ترها فراموش شده اند را ، زنده کرد. 

حیدری در پایان ضمن تشکر از  همه دست اندرکاران این برنامه یلدای 97 را شب خاطره انگیزی برای کارگران عزیز کشور و متفاوت از سالهای قبل دانستند.

ایستگاههای ورزشی، برگزاری مسابقه طناب کشی، اجرای موسیقی محلی آذربایجان، حرکات نمایشی ورزشی، برنامه های طنز و استندآپ کمدی، اجرای مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان، شاهنامه خوانی و حافظ خوانی، طناب زنی و اجرای حرکات نمایشی از برنامه های متنوع و جذاب این جشنواره بود. در پایان نیز مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز برگزار گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز