خبرگزاری کار ایران

بالاخره و پس از حادثه آتش سوزی در مدرسه دخترانه زاهدان

بطحایی، وعده جمع‌آوری وسایل گرمایشی غیر استاندارد را داد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۷۱۹

بالاخره و پس از چندین اتفاق ناگوار آتش سوزی در چند استان محروم کشور، آموزش و پرورش از جمع‌آوری وسایل گرمایشی غیر استاندارد در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا وزیر آموزش و پرورش به همراه شماری از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در منازل چهار دانش آموز فوت شده حادثه آتش سوزی دبستان غیر دولتی اسوه حسنه این شهر با خانواده آنان دیدار و ابراز همدردی کرد.

بطحایی افزود: امضای تفاهم نامه مشترک با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به منظور تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان به وسایل گرمایشی استاندارد از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه وزیر آموزش و پرورش به زاهدان است.

بطحایی اعلام کرد: ظرف دو سال آینده تمام وسایل گرمایشی غیر استاندارد در سطح استان جمع‌آوری می‌شود.

وی در ادامه گفت: من و شخص رئیس‌جمهور به طور جدی پیگیر هستیم تا ظرف دو سال آینده در استان سیستان و بلوچستان که جزو استان‌های محروم کشور به شمار می‌رود وسایل گرمایشی را تجهیز کنیم.

ساعت ۹ صبح 27 اذرماه در خیابان مصطفی خمینی زاهدان بر اثر حادثه آتش‌سوزی در یک واحد آموزشی پیش دبستانی غیردولتی دخترانه، 4 کودک دچار سوختگی بالای 70 درصد شدن که همه آنها جان باختند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز