خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام ۴۵۷ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۴۹۷

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام ۴۵۷ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد خبر داد.

حسین توکلی (مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور) به خبرنگار ایلنا گفت: مرحله اول ثبت‌نام برای داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی ازجمله دانشگاه‌های آزاد اسلامی و همچنین بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۶ آذر ماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و در ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۵ آذر ماه ۹۷ به پایان رسید.

وی ادامه داد: براساس آمار گزارش شده در مرحله اول ثبت نام برای شرکت در آزمون تعداد ۴۵۷ هزار نفر ثبت نام نموده‌اند. به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای داوطلبانی که تا تاریخ ۲۵ آذر ماه ۹۷ ثبت نام کرده‌اند ترتیبی اتخاذ گردیده که اطلاعات ثبت نامی آنها از روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۷ روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد. لذا داوطلبان مذکور می‌توانند با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه منتشره این سازمان در روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۷ لغایت روز چهار شنبه اول اسفند ماه ۹۷ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند. در روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۷ تا روز چهارشنبه اول اسفند ماه ۹۷ با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و خرید کارت اعتباری ثبت نام نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز