خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون ارشد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۴۳۰

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت ۱۳ امروز شنبه ۲۴ آذر ماه۹۷ تعداد ۲۲۱ هزار ۸۸۵ نفر برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ثبت نام کرده‌اند.

 حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین ثبت‌نام بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور فردا یکشنبه ۲۵ آذر ماه۹۷ پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۳ امروز شنبه ۲۴ آذر ماه۹۷ تعداد ۲۲۱ هزار ۸۸۵ نفر برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ثبت نام کرده‌اند.

توکلی افزود: از ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۶ آذرماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و فردا یکشنبه ۲۵ آذرماه پایان می‌یابد.

وی در ادامه گفت: داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی باشند و شرایط شرکت در آزمون نیز همزمان با شروع ثبت‌نام، روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: هر یک از داوطلبان می‌توانند حداکثر در ۲ کدرشته امتحانی طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، متقاضی شرکت در آزمون شوند.

توکلی افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی‌ارشد و اولین مرحله بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنج‌شنبه ۵ و جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون نیز دوم اردیبهشت‌ماه ۹۸ توزیع می‌شود. همچنین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام برای شرکت در بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی روز یکشنبه ۱۱ آذرماه منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز