خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

رسیدگی به اشتغال و مسکن محرومان از اولویت‌های مهم استان است

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۲۳۳

استاندار البرز گفت: رسیدگی به اشتغال و مسکن محرومین با جدیت دنبال می‌شود و با توجه به تاکید و اهمیت رسیدگی به ایتام، بحث سرپرستان ایتام را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم با خبرهای خوب آینده، کارنامه موفقی در البرز داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در مجمع کارآفرینان خیر اشتغال استان البرز که با حضور رئیس کمیته امداد و جمعی از خیرین استان برگزار شد، گفت: رسیدگی به اشتغال و مسکن محرومین جرو اولین خدمات من در استان البرز است.

وی افزود: در دوران جنگ و در عرصه‌های مختلف، محرومین و مستضعفان طلایه داران بودند و امروز هم همان افراد در خدمت مردم هستند.

شهبازی تصریح کرد: در 4 دهه انقلاب، خدمات شایسته ای انجام شد و امروز خود را برای جشن چهل سالگی انقلاب آماده می کنیم.

استاندار البرز اظهار داشت: در رابطه با موضوع اشتغال، تحقق اعتبار سالانه و کمک های منابع داخلی مذاکراتی با رئیس کمیته امداد انجام شده و در این ارتباط تعاملات خوبی بین کمیته امداد و دولت تدبیر و امید وجود دارد.

وی گفت: در بحث اشتغال، به صورت ویژه بحث تاسیسات و مسکن دنبال خواهد شد و با توجه به ظرفیت کمکهای مردمی، اعتقاد داریم می‌توان به مردم اعتماد کنیم و در این ارتباط، جلسه امروز با سازمان های مردم نهاد در استان البرز اولین گام برداشته شد.

شهبازی با اشاره به اینکه توافقات ضمنی با راه و شهرسازی مذاکراتی انجام شده است، خاطرنشان کرد: اولویت و کارهای زیادی در دستور کار قرار نمی دهیم و دوست داریم کارهای کمتر را با دقت و حساسیت بیشتر انجام دهیم.

استاندار البرز گفت: رسیدگی به اشتغال محرومین با جدیت دنبال می شود و با توجه به تاکید و اهمیت رسیدگی به ایتام، بحث سرپرستان ایتام را پیگیری می کنیم و امیدواریم با خبرهای خوب آینده، کارنامه موفقی در البرز داشته باشیم.

شهبازی در پایان گفت: امیدواریم با تعامل بیشتر مسئولان و خیرین نسبت به انجام امور محرومین، هم افزایی داشته باشیم چرا که معتقدیم با همکاری خیرین، به کارهای بزرگی خواهیم رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز