خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه کرمانشاه خبرداد:

رانندگان مراقب لغزندگی جاده‌ها باشند/ بارش 70 میلی متری باران در روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۱۲۸

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از لغزندگی جاده‌ها به دلیل شروع بارندگی ها و سردشدن هوا از امروز دوشنبه- 26 آذر ماه- در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد حیدری گفت: بارش باران که از صبح امروز 26 آذر ماه جاری در بیشتر مناطق استان کرمانشاه آغاز شده، لغزندگی جاده‌ها را به دنبال داشته است از این‌رو لازم است رانندگان نسبت به رعایت نکات ایمنی نهایت دقت را داشته باشند.

وی با بیان اینکه پرهیز از سرعت و شتاب غیر ضروری مهم‌ترین نکته‌ای است که باید از سوی رانندگان رعایت شود، عدم توجه به این موضوع می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: رانندگان همچنین باید آمادگی مواجهه با پدیده‌های زمستانی مانند مه‌گرفتگی، شدت گرفتن بارش در جاده‌های برون شهری و در نتیجه لغزندگی جاده‌ها را داشته باشند.

این مقام انتظامی، ارتکاب تخلف سبقت ممنوع و انحراف به چپ در راه‌های فرعی و اصلی دو طرفه و سرعت غیرمجاز را از اصلی‌ترین دلایل وقوع سوانح رانندگی برشمرد.

وی در پایان گفت: هوای بارانی و برفی و لغزندگی جاده‌ها نیز به افزایش احتمال تصادف در صورت رعایت نکردن مقررات رانندگی کمک می‌کند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، سامانه بارشی قوی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 آذر ماه جاری بارش‌های وسیعی را برای نقاط مختلف استان به همراه خواهد داشت به گونه‌ای که بارش‌ها در برخی نقاط به حدود 70 میلی متر خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز