خبرگزاری کار ایران

پتروشیمی برنده فینال زودرس؛ لیگ بسکتبال زنده شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۹۱۸

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر میزبان شیمیدر تهران بود که در نهایت بازی با نتیجه ۸۸ بر ۸۵ به نفع پتروشیمی پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در این دیدار دیدنی که به اعتقاد برخی از کارشناس می توان آن را فینال زودرس نامید با بازی خوب تهرانی ها آغاز شد و شیمیدر توانست در کوارتر نخست با درخشش آرمان زنگنه ۲۶ بر ۱۴ از جنوبی ها پیش بیفتد. در دقیقه ۵ بازی بحث لفظی بین هادی عامری سرپرست شیمیدر و بهنام یخچالی ملی پوش شیمیدر پیش آمد که داور هر دو طرف را دعوت به آرامش کرد.

در کوارتر دوم بازیکنان پتروشیمی کمی به خود آمدند و ۱۹ بر ۱۴ بازی را از آن خود کردند تا نیمه اول ۴۰ بر ۳۳ به نفع شیمیدر تمام شود. کوارتر سوم دو تیم پابه پای هم جنگیدند. آرمان زنگنه از یک طرف سه میزد و بهنام یخچالی از طرف دیگر،  هر دو تیم در این کوارتر ۲۱ امتیاز کسب کردند.

کوارتر چهارم با برش زیر حلقه حسین زاده و بلاک شات میثم میرزایی آغاز شد. سه امتیازی گاردهای دو تیم هیجان را به بازی تزریق کرد. مهدی کامرانی و سجاد مشایخی نبرد جالبی با هم داشتند.  خطا روی آستین بازیکن خارجی شیمیدر و ۴ فوله شدن ارسلان کاظمی کار را برای پتروشیمی سخت کرد.  زیرکی مهدی کامرانی با توپ دزدی و ضدحمله، شیمیدر را به امتیاز ۷۰ رساند. در همین دقایق کامرانی از ناحیه انگشت آسیب دید و از زمین خارج شد.

سه امتیازی روزبه ارغوان و خطای آستین روی یخچالی و پرتاب های آزاد او اختلاف را به ۲ امتیاز(۷۰-۷۲) رساند. یک پرتاب پنالتی برای ارسلان و حمله نا موفق شیمیدر ، خطای جمشیدی و ۲ پرتاب بهنام،بالاخره پترو را برای اولین بار در حالیکه ۱:۵۱ ثانیه به پایان بازی مانده بود ۷۳ بر ۷۲ پیش انداخت. 

خطای جمشیدی و دو پرتاب سجاد پذیرفته با یک سه امتیازی حامد حسین زاده جواب داده شد تا هردو تیم در امتیاز ۷۵ مساوی شوند. ۱۱ ثانیه به پایان بازی شوت پذیرفته پترو را ۲ امتیاز پیش انداخت تا اسلامی مجبور به گرفتن تایم اوت شود. ریباند و دو امتیاز بازیکن خارجی در ثانیه آخر شیمیدر را در امتیاز ۷۷ با پتروشیمی مساوی کرد تا بازی به اورتایم کشیده شود.

آرمان زنگنه که تا به اینجا ستاره بود دو پرتاب خود را نتوانست به امتیاز تبدیل کند اما در آنطرف پذیرفته حلقه شیمیدر را به آتش کشید. حمله سجاد مشایخی  و دانک ارسلان کاظمی پتروشیمی را ۸۵ بر ۸۰ پیش انداخت. 

برش زیر حلقه و سه امتیازی محمد جمشیدی هم برای شیمیدر فایده ای نداشت و در نهایت ۸۸ بر ۸۵ پتروشیمی برنده این دیدار جذاب و دیدنی شد.

این بازی را تا به اینجا می توان جذاب ترین بازی لیگ دانست و با این بازی لیگ بسکتبال جانی دوباره گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز