خبرگزاری کار ایران

ابوالحسنی: حذف ستاره های بسکتبال بر مبنای "حب و بغض" بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۲۸۴

مربی بین المللی بسکتبال معتقد است حذف ستاره های تیم ملی از روی حب و بغض بوده و این حرکت بر بسکتبال ایران صدمه خواهد زد.

به گزارش ایلنا، شهرام پرنیاک، عضو هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال و رئیس هیات خوزستان در گفت و گویی مطرح کرده که هم باید شان تیم‌ملی و هم حامد حدادی حفظ شود و تغییرات ایجاد شده در تیم ملی بسکتبال حرکت رو به جلو بوده است.

اما وحید ابوالحسنی  مربی بین المللی  و کارشناس بسکتبال نظری مخالف پرنیاک را دارد و می گوید: تغییرات در تیم ملی نه تنها حرکت رو به جلو نبود ، بلکه حرکتی کاملا غلط و بر مبنای " حب " و " بغض " بود! حامد حدادی ، محمد صمد نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی ستاره های بی بدیل بسکتبال ایران هستند که بایستی " قدر " شان را دانست و از آنها تقدیر کرد.

مربی بین المللی بسکتبال کشورمان که یکی از سازنده ترین مربیان بسکتبال کشور به حساب می آید و امثال کمالیان ها و تابش نیا ها و پطروسیان ها ، عیسی جانی ها و مکوندی ها و  امامی ها و ساطعی فرد ها را به تیم ملی بسکتبال ایران تحویل داده است ، می گوید: این کار ( کنار گذاشتن ستاره ها ) آقایان ، صدمات بسیار جبران ناپذیر و شدیدی  را بر پیکر نحیف و ضعیف بسکتبال کشورمان وارد کرد و امیدوارم که در ادامه و توسط جامعه بزرگ بسکتبال به بهبودی بیانجامد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز