خبرگزاری کار ایران

عبدالمحمد زاهدی:

مسائل حوزه بانوان با انتصابات مدیریتی حل‌شدنی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۸۵۵

استاندار قزوین گفت: مسائل زنان را نباید صرفا محدود به مقوله مدیریت کرد.

به گزارش ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در آئین معارفه مدیران کل بانوان و خانواده و بازرسی و عملکرد و حقوقی استانداری قزوین افزود: زنان جامعه ما سال‌های اخیر نشان داده‌اند هر مسئولیتی که به آنها محول شده با موفقیت پشت سر گذاشته و با جدیت و پیگیری برنامه‌ها و وظایف خود را به انجام رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: انتصاب و انتخاب مسئولان مختلف جزو سخت‌ترین تصمیمات مدیریت ارشد استان است اما نقش‌ها و مسئولیت‌ها همواره در حال تغییر بوده و گریزی از آن نیست.

زاهدی ادامه داد: مسئولیت در واقع به‌معنای مورد سوال قرار گرفتن است و کسانی که در مسئولیتی منصوب می‌شوند همواره باید نسبت به انجام وظایف خود دقیق و هوشیار باشند.

وی با تقدیر از خدمات مدیرکل سابق دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت: مرادیان مدیرکل جدید این دفتر از مدیران توانمندی است که عملکرد مطلوبی از خود در دوره مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری نشان داده و به‌طور قطع در مسئولیت جدید نیز شاهد اثر گذاری وی در این حوزه خواهیم بود.

زاهدی با بیان اینکه جایگاه زنان رو به ارتقا است، گفت: مسائل حوزه بانوان صرفا با انتصاب در مدیریت‌ها حل شدنی نیست و این بلکه در تمام حوزه های فرهنگی،اجتماعی و بویژه حقوقی  باید مسائل و موضوعات این حوزه بررسی و پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به سوابق ربیعی مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، افزود: در اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری باید به روی تمامی بانوان استان با سلایق، گرایش و تفکرات مختلف باز باشد تا با چتر حمایت خود زمینه ارتقای توانمندی زنان و دختران را فراهم سازد.

در پایان این نشست، معصومه مرادیان و صدیقه ربیعی به ترتیب به عنوان مدیران کل بازرسی، عملکرد و حقوقی و بانوان و خانواده استانداری قزوین معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز