خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

تصادف مرگبار در بزرگراه تهران-کرج/ 3 نفر کشته و مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۳۳

در تصادف مرگبار صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه تهران - کرج 3 نفر کشته و مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان کرج نرسیده به پل حکیم خبر داد و افزود: ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید در حین حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خارج و پس از برخورد به گاردریل های میانی بزرگراه از آنها عبور کرده و وارد لاین مخالف یعنی مسیر شرق به غرب شده است، اما در آن مسیر به مانع و خودروی دیگری برخورد نکرده است، اما رانندگان دیگر با دیدن این خودرو کنترل خود را از دست داده و ۳ دستگاه اتومبیل شامل سراتو با ۲ نفر سرنشین و خودروهای پژو و پژو ۲۰۶  با گاردریل های بزرگراه برخورد کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند، راننده پراید و سراتو مصدوم شده بودند، اما متاسفانه سرنشین خودرو سراتو که یک خانم بود، به دلیل ورود گاردریل ها به خودرو جان خود را از دست داده بود، در مجموع در این حادثه یک نفر فوت شد و ۲ نفر مصدوم شد.

وی گفت: عملیات ساعت ۷:۱۸ و پس از ایمن سازی به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز