خبرگزاری کار ایران

در یک نامه‌ی گروهی مطرح شد؛

مطالبات‌مان را به دستمزد تقلیل ندهید/ما کارگران فولاد زیاده‌خواه نیستیم!

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۳۴۰

جمعی از کارگران گروه ملی فولاد ایران در نامه‌ای جمعی خواستار برآورده شدن مطالبات خود شدند و اعلام کردند مطالبات‌شان فقط دستمزد نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران گروه ملی فولاد اهواز در سی و دومین روز از تجمع خود در نامه‌ای دسته‌جمعی، به بیان خواسته‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند.

در این نامه آمده است: کارگران فولاد نه زیاده‌خواهی کردند و نه اضافه بر دارایی خود چیزی خواستند. تمام خواسته‌هایشان در یک جمله خلاصه می‌شود و آنهم هم استمرار در تولید است. خواسته و درخواستی که هر عقل سلیمی آن را تحسین و تمجید می‌کند. کارگری که هدفش فقط و فقط تولید باشد و در ازای این تولید از جان و دل مایه بگذارد، آرمان کارگری‌ست که در هیچ جای جهان نمیتوان مثیل و بدیلش را یافت. ولی افسوس کسانی هستند که این روحیه جهادی و ایده‌آل کارگری را به ضرر خود می‌بینند و برای جلوگیری از رشد و تعالی این کارگر از تمام امکانات در دسترس استفاده می‌کنند تا حقیقت را وارونه آنچه هست نشان دهند.

در ادامه این نامه آمده است: ورود ماشین‌های شمش به بخش دو امروز حرکت مثبتی بود ولی این حرکت کافی نبوده و مطمئنا اگر به همین مقدار رضایت دهیم، بازهم شاهد تکرار تجمعات و اعتراضات خواهیم بود. چراکه از یکسو شمش‌ها برای بخشی اختصاص یافته که تقریبا حدود یک ماه آماده‌سازی لازم دارد و بخش آماده‌ای همچون کوثر را بدون مواد اولیه رها نموده‌اند، از سوی دیگر هیچ تضمینی برای ورود مستمر شمش وجود ندارد و احتمال اینکه ورود این شمش‌ها تنها در جهت خرید زمان و مقطعی باشد، بسیار زیاد است.

این کارگران در پایان خواستار برآورده شدن همه مطالبات خود، رونق تولید و رفع بازداشت یا احضار همکاران خود شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز