خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران گروه ملی فولاد ایران یک ماهه شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۱۵۱

اعتراض جمعی کارگران «گروه ملی ایران» در واکنش به معوقات مزدی و پرداخت نشدن مطالبات مزدی آغاز شده بود، امروز نیز ادامه دارد.

منابع کارگری در گروه ملی فولاد ایران در اهواز به خبرنگار ایلنا گفتند: دلیل برپایی این اعتراض یک ماهه؛ بی‌‌تفاوتی کارفرمای کارخانه در قبال پرداخت مطالبات کارگران و تامین مواد اولیه برای آغاز تولید است.

این ادعای کارگران در حالی مطرح است که اخیرا دو ماه از معوقات مزدی سه ماهه کارگران پرداخت شده و از روز گذشته نیز (به نقل از روابط عمومی گروه ملی فولاد ایران) بارگیری مواد اولیه تولید برای ادامه روند تولید آغاز شده و به زودی با عملیات آماده‌سازی و تعمیرات ضروری، تولید مجدداً از سر گرفته می‌شود.

طبق اظهارات معترضان درحالی این مشکلات ادامه دارد که کارگران از یک ماه پیش به صورت مداوم در پی عدم تحقق وعده‌های مسئولان در پرداخت حقوق و معوقاتشان مقابل نهاد‌های مختلف دولتی در استان  خوزستان تجمع کرده‌اند.

کارگران تصریح کرده‌اند: در چند اجتماعی که کارگران مقابل ساختمان استانداری استان خوزستان برگزار کرده‌اند مسئولان استانی وعده پرداخت مطالبات معوقه را به همراه تعیین تکلیف وضعیت گروه ملی را داده بودند که متاسفانه تا امروز عملی نشده و ما همچنان منتظر  تامین امنیت شغلی با آغاز تولید هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز