خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

ساماندهی مراکز امداد خودرو/ برخورد با چندین واحد متخلف

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۴۰۰

رییس پلیس تهران بزرگ با اعلام ساماندهی مراکز امدادخودرو گفت: با چندین واحد متخلف امدادخودرو برخورد شده است.

سردار حسین رحیمی (رییس پلیس تهران بزرگ) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره برخی واحدهای جعلی امدادخودرو گفت: مراکز امداد خودرو باید تمامی استانداردها را رعایت کند، همچنین این مراکز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی ساماندهی خواهند شد.

وی ادامه داد: از هم اکنون به تمامی مراکز امدادخودرو تذکر می دهیم، چنانچه قصد فعالیت در این حوزه را دارند، بهتر است استانداردهای لازم را رعایت کنند.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در برخی موارد انتقال خودروی شهروندان توسط برخی واحدهای امدادخودرو خسارات فراوانی به خودروهای مردم وارد می‌کند، بنابراین واحدهای امدادخودرو باید استانداردها و آنچه از نظر ایمنی نظر پلیس راهنمایی و رانندگی است، رعایت کنند مشکلی در این زمینه ایجاد نخواهد شد.

سردار رحیمی درباره برخورد با تخلفاتی که در این حوزه اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: چندین گروه متخلف در این حوزه توسط تیم بازرسی ما شناسایی و دستگیر شده‌اند، در صورت مشاهده نیز باز هم برخورد خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بانک اطلاعاتی خودروهای متخلف گفت: از تمامی خودروهای متخلف بانک اطلاعاتی تهیه شده و چنانچه خودروی توقیف شده‌ای سابقه تخلف و توقیف داشته باشد، برخورد با صاحبان خودرو تشدید خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز